Wakacyjny wyjazd

Witam

Planuje w lipcu lub sierpniu wyjechac na 2 tygodniowe wakacje. Jeszcze nie zdecydowalem sie gdzie. Moze to byc cos za granica lub w Polsce. Myslalem ostatnio o Bulgarii.

Co polecacie w tym roku na wyjazd?

Duze znaczenie ma cena Smile

A może na Krym? podobno tam jest dosc tanio i cieplo Smile

Ja bym chciala wyjechac w tym roku nad polskie morze, tylko sie zastanawiam gdzie teraz warto jechac. Glownie zalezy mi na niskiej cenie za nocleg, bo nie mam za duzego budzetu Smile
Jak macie jakies kontakty do miejsc, gdzie mozna tanio zarezerwowac nocleg nad morzem to napiszcie tu dane kontaktowe i krotki opis miejsca. Jeszcze troche czasu jest do wakacji ale juz powoli o tym mysle Smile

Ja myślałam o Turcji. Podobnie jest pięknie i ceny też przyzwoite Smile

Kiedys wszyscy jechali na krym, teraz to troche juz nie bardzo Smile strach sie tam pokazac ;/ Wegry sa chyba calkiem spoko, Chorwacja? No i wydaje mi sie, ze tez nie wychodzi to jakos strasznie cenowo. Teraz mozna zlapac spoko okazje np na grudzien, po taniosci.

W przyszłym roku warto będzie zainteresować się Italią, po ostatnich wydarzeniach ceny mogą być atrakcyjne.

Dobre łóżka dla dzieci http://artbo.pl

No niestety. Chyba, ze ludzie będą się bali w dalszym ciągu, że następne trzęsienie będzie ;/

Wakacje w Polsce! jest tyle pięknych miejsc, nawet na samym podkarpaciu (chociażby Bieszczady). Mazury są przepiękne. Oj tak, sam chyba tam wyruszę. Nie trzeba szukać czegos poza granicami kraju, żeby spędzić fajne i przyjemne wczasy Smile Korzystajmy z tego co mamy.

Popieram przedmowce. Nie trzeba zagranice wyriuszac. bo i po co ? kiedys tez zawsze szukalem ofert zagranicznych ale w koncu dotarlo do mnie, ze w Polsce jest tyle mozliwosci, tyle atrakcji, tyle ciekawych, wartych odwiedzenia miejsc, ze nie ma sensu wyjezdzac. Cudze chwalicie, swojego niwe znacie! Smile

Fuertaventura - Wyspy Kanaryjskie? Ostatnio coraz czesciej o tym slysze, coraz wiecej ludzi tam lata. Wiec chyba nie jest az tak strasznie drogie? Tak mi sie wydaje. Las Palmas de Gran canaria Laughing out loud cos mi sie to kojarzy z pamietnikami z wakacji Smile

Wakacyjny wyjazd? Bieszczady! Jezdze tam co roku i nie zamienie na nic innego. Jeszcze jak slonce dopisuje caly czas to juz cud miod malinka. Sa i gory i jeziorko. Fajna atmosfera. Nie ma duzego syfu. Mozna sobie ogarnac domek i jest zajebiscie Smile

Realizacja i opieka nad serwisem: openBIT - Drupal Experts - www.openbit.pl